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Justin

HDMI BLACKOUT PATCH FILE NEED FEEDBACK

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This is Patch File that is supposed to fix the issue where your TV Screen is black after having your MyGica coming out of Standby mode, or you switched HDMI inputs on your TV and went back to the MyGica.

This only seems to happen on certain brands of TV's

You can install this manually through the Upgrade app.

Please make sure to extract the IMG file from the zip folder I have put it into.

This will work for ATV 1800/582/380

Please report if it works or not in the this thread or the one you downloaded it from

As I need some feedback on this since none of the TV's I have here give me this issue.

You can find the patch file from here

viewtopic.php?f=124&t=3736

Will greatly appreciate your guys feedback on this

Thanks

Justin

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I patched both my 1800 and 582 and I haven't got any black out screens since.

I used to have often black outs including at startup too as well as resuming from standby.

I will keep you posted if I experience black outs again.

Has anybody tried this yet?

I need feedback guys

Please help

Thanks

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I patched both my 1800 and 582 and I haven't got any black out screens since.

I used to have often black outs including at startup too as well as resuming from standby.

I will keep you posted if I experience black outs again.

Has anybody tried this yet?

I need feedback guys

Please help

Thanks

Thanks for the feedback

Let me know in few days if it is still good.

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Hola, tengo dos mygica smart tv, compré primero el atv 585 y como me gustó su funcionamiento me compré el atv 582. Con el segundo(atv582) desde el principio tuve problemas con la conexión wifi, cuando apago el equipo desde el control remoto y lo vuelvo a encender, la conexión wifi esta encendida pero no se conecta de forma automática, intento conexión manual pero no lo hace hasta que apago y vuelvo a encender el wifi. Aveces enciendo el atv 582 y no responde nada, tengo que desconectarlo y volver a conectar la alimentación.

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Hola, tengo dos mygica smart tv, compré primero el atv 585 y como me gustó su funcionamiento me compré el atv 582. Con el segundo(atv582) desde el principio tuve problemas con la conexión wifi, cuando apago el equipo desde el control remoto y lo vuelvo a encender, la conexión wifi esta encendida pero no se conecta de forma automática, intento conexión manual pero no lo hace hasta que apago y vuelvo a encender el wifi. Aveces enciendo el atv 582 y no responde nada, tengo que desconectarlo y volver a conectar la alimentación.

*** Forbidden. Please enable JavaScript. ***

Our most recent firmware update fixes this Wifi Disconnect issue

viewtopic.php?f=113&t=3653

Can be found at the link above

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Hola justin, gracias por responder. Ya hice todo lo que indica el link: http://mygicasupport.com/viewtopic.php?f=113&t=3653

y continuo con el problema de wifi.

He restaurado de fábrica e instalado via usb una vez, via sdcard de nuevo y via ota dos veces. Cada vez de cero reiniciando de fabrica y no consigo solución. Cuanto pongo en stand by el equipo desde el control remoto y lo enciendo puedo ver el wifi con un simbolo de pregunta y debo reiniciar el equipo o en su defecto, desconectar el wifi desde la configuración del atv582 y volver a conectarlo. El otro equipo atv 585 que tengo, lo siento más agil, más rapido. Supongo que si no encuentro solución debería recurrir donde lo compré para cambiar el equipo, ya que lo tengo desde hace 8 días.

Uboot versión

10d3da4 (20150701.170752)

Versión del kernel

3.10.33

qsy@ubt124 4eb9611(20150807.182254)

Número de compilación

V002M801_20151201

Versión Kodi

15.2

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